Terug
Gepubliceerd op 03/07/2024

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 26/06/2024 - 09:30 Administratief centrum Kortessem
  • 1.

    2024_OVB_00101 - Notulen vast bureau 19.06.2024 - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De notulen van het vast bureau van 19.06.2024 worden ter goedkeuring aan het vast bureau voorgelegd.

  • 2.

    2024_OVB_00102 - Bestellingen en inkomende facturen OCMW - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Het Vast Bureau wordt gevraagd de inkomende facturen/kosten  goed te keuren voor het bedrag van € 4.430,20.

  • 3.

    2024_OVB_00103 - Aanstelling van de functie van 'Administratief medewerker (Buitenschoolse Kinderopvang)' 19/38 - C1-C3, voor onbepaalde duur en met aanleg van een werfreserve van twee jaar, via contractuele/statutaire interne personeelsmobiliteit - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Het Vast Bureau wordt gevraagd om de aanstelling van de functie van 'Administratief medewerker (Buitenschoolse Kinderopvang)' 19/38 - C1-C3, voor onbepaalde duur en met aanleg van een werfreserve van twee jaar, via contractuele/statutaire interne personeelsmobiliteit, goed te keuren.

  • 4.

    2024_OVB_00104 - Afsprakennota samenwerking juriste - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Gezien de stopzetting van de intergemeentelijke samenwerkingsovereenkomst met Gingelom, Wellen en Nieuwerkerken betreffende de juridische dienst vanaf 01.06.2024, werd beslist om een samenwerking af te sluiten met lokaal bestuur St-Truiden, om toch nog tot eind 2024 deze dienstverlening in Kortessem te kunnen garanderen. Het Vast Bureau wordt gevraagd om de afsprakennota betreffende deze samenwerking goed te keuren. 

  • 5.

    2024_OVB_00105 - Uitbetaling vrijwilligers - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De vrijwillige medewerkers in de BKO (locaties Zammelen en Klokschool) hebben hun prestatiefiches van maart en april 2024 binnengebracht. Het Vast Bureau wordt gevraagd om de uitbetaling van de vrijwilligersvergoeding goed te keuren.