Terug College van burgemeester en schepenen

wo 07/09/2022 - 09:30 Raadszaal

Consensuspunten

Beleid & Dienstverlening

Secretariaat

Onthaal & Burgerzaken

  • Bij collegebesluit van 29.03.2019 werden twee administratieve medewerkers van de dienst Burgerzaken aangewezen als contactpersonen voor de toepassing van het programma in het Rijksregister, genaamd: Declar.

    Vanaf 18.09.2022 is één van deze administratieve medewerkers niet langer tewerkgesteld bij Lokaal Bestuur Kortessem, waardoor het aangewezen is een andere medewerker van de dienst Burgerzaken als extra contactpersoon toe te voegen.

  • Wegens het uitdiensttreden van een medewerker op de dienst Burgerzaken en de indiensttreding van een nieuwe medewerker op de dienst vanaf 01.09.2022, dienen de bevoegdheden voor het plaatsen van gemachtigde handtekeningen en volmachten herzien te worden.

Financieel directeur

Financiële dienst

Aankopen & Verzekeringen

Personeel & Organisatie

Personeel

Ruimte & Openbare werken

Omgeving stedenbouw

Omgeving milieu

Mobiliteit & Platteland

Werken & Veiligheid

Vrije tijd & Onderwijs

Evenementen & Onderwijs

Cultuur

Sport

Beleid & Dienstverlening

Communicatie


Publicaties

Besluitenlijst