do 04/03/2021 - 11:00 Digitaal via 'Zoom'
De notulen van het vast bureau van 25.02.2021 worden ter goedkeuring aan het vast bureau voorgelegd.
Het vast bureau wordt gevraagd kennis te nemen van het verslag van het managementteam van 28.01.2021.
Het vast bureau wordt gevraagd kennis te nemen van de besluiten van de Algemeen directeur inzake openbaarheid van bestuur en dagelijks personeelsbeheer, van afgelopen maand.
Het Vast Bureau wordt gevraagd de bestellingen/vastleggingen goed te keuren voor het bedrag van € 1.425,92.
Het Vast Bureau wordt gevraagd de inkomende facturen/kosten 2020 goed te keuren voor het bedrag van € 19.398,01.
Het Vast Bureau wordt gevraagd de inkomende facturen/kosten 2021 goed te keuren voor het bedrag van € 2.199,38.
De Raad voor Maatschappelijk Welzijn wordt gevraagd de aanpassingen aan de 'Verblijfsovereenkomst crisiswoning' goed te keuren.
Op 11.09.2020 vond er een vergadering plaats met de thuisdiensten in CC De Mozaïek. Er werd vooraf geen bestelbon opgemaakt voor het drankverbruik.
Het vast bureau wordt gevraagd om de factuur van de gemeente Kortessem, Kerkplein 11 te 3720 Kortessem, op datum van 25.11.2020 voor een bedrag van € 67,00 goed te keuren en betaalbaar te stellen.
Op 12.02.2021 werd een schriftelijke aanvraag ingediend door i-mens voor het aanbrengen van hun logo op het huurpand van KDV de Kabouters, gelegen op Groenstraat 22, 3723 Kortessem.
Er wordt gevraagd deze aanvraag goed te keuren.